Facebook
Powered by Magento extensions

Dlaczego ulotki?

Twoja tajna broń, której nie doceniają konkurenci!

Czy wiesz, że dzięki jednej partii ulotek możesz zarobić nawet do 7 tys. złotych? I że tak naprawdę tylko od Ciebie zależy, czy wykorzystasz wszystkie marketingowe możliwości ulotek.

Ulotka może mieć bardzo krótki żywot albo... generować Ci konkretne pieniądze! Jeśli ulotka ląduje w koszu, to tylko dlatego że została nieprofesjonalnie przygotowana.

Dobrze zaprojektowana ulotka w ciągu kilku sekund przekazuje najbardziej istotne informacje i nie tylko nie zostanie wyrzucona do kosza, ale skłoni Klienta do odwiedzenia firmy lub wejścia na stronę firmową.

Właśnie dlatego skorzystaj z pomocy i wsparcia naszego zespołu graficznego, który wie, jak zaprojektować ulotkę, która będzie skuteczna!


Zobacz, co jeszcze możesz zrobić, by ulotki zarabiały dla Ciebie realne pieniądze!

  1. Zaplanuj odpowiednią ilość 
    Możesz przyjąć, że z 10. tys rozdanych ulotek pozyskasz 200-300 klientów. Jeśli pojedynczy klient wygeneruje zarobek pomiędzy 10zł a 50zł to po pomnożeniu przypuszczalny zysk może stanowić od 2.000zł do 15.000zł*. Zasada jest prosta – im mniejszy nakład, tym mniejsze zyski.
     
  2. Zadbaj o dobry kolportaż
    Jeśli chcesz mieć rezultaty, zaplanuj kolportaż co 2 miesiące. W ten sposób ulotki dotrą do większej liczby klientów i zostaną zapamiętane. Jednorazowe rozniesienie ulotek może nie dać aż tak dużego spodziewanego rezultatu i sprawi, że po chwili nikt już nie będzie pamiętał o Twojej fimie. Nigdy nie wiesz kiedy potencjalny klient wykaże potrzebę którą możesz zaspokoić Twoim produktem lub usługą. Warto się cały czas przypominać.

  3. Wybierz dobrą lokalizację
    Czy wiesz, gdzie najlepiej rozdawać ulotki? Jeśli rozdasz je w przypadkowym miejscu, Twoje szanse maleją prawie do zera. Kolportuj swoje ulotki w miejscach gdzie może być najwięcej Twoich potencjalnych klientów czy osób zainteresowanych Twoją ofertą. Nawet niewielka ilość ulotek rozdana docelowej grupie klientów da Ci wymierne rezultaty. Jeśli tylko możesz, wybieraj imprezy masowe, w których uczestniczy Twoja grupa docelowa: targi, szkolenia, konferencje.

    Jeżeli prowadzisz działalność lokalną masz sklep, restaurację lub inną działalność usługową kolportuj ulotki do mieszkań pod drzwi, wrzucaj je do skrzynek na listy lub do specjalnie przeznaczonych do tego celu pojemników. Ludzie lubią wiedzieć co nowego jest ich w okolicy i najchętniej korzystają właśnie z takiej formy powiadomień.



Wybierz kategorię, która Cię interesuje:

   
         
   






* ze względu na złożoność procesów marketingowych, specyficzności oferty, przeprowadzonego kolportażu itp. nie możemy zagwarantować Państwu osiągnięcia opisanych zysków w każdym przypadku.

OrangeHosting.pl